Och då börjas det..

  2013-01-01 / 18:48:05 / Allmänt /

Tänkte köra en sån här lista och sen så kommer jag skriva om varje månad! Men vi börjar med det här!

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut? – Ja! En massa saker, herregud!

2. Höll du några av dina nyårslöften? – Har aldrig nyårslöften! :)

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? – Ja, Olivia!

4. Dog någon som stod dig nära? – Ja, tyvärr.

5. Vilka länder besökte du? – Italien, Cypern, USA, Egypten.

6. Är det något du saknar 2012 som du vill ha mer av 2013? – Nej inte riktigt. Bättre kontakt med pappa kanske.

7. Vilket minne kommer du minnas från 2012? – Sjukt många! Första natten ute med Dani M, festerna med T&R, USA resan.

8. Vilken var din största framgång 2012? – Har utvecklats sjukt mycket så vet inte riktigt men kanske att jag tog tag i skolan lite mer.

9. Största misstaget 2012? – Litade på fel killar, fel folk i allmänhet. Men det har ändå gjort mig stark så säger bara tack till dem.

10. Har du haft sex med fler än en person 2012? – Ja.

11. Blev du kär i år? – Ja.

12. Vad spenderade du mest pengar på? – Mat, cigg, alkohol.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad ? – Ja såklart!

14. Låtar som kommer påminna dig om sommaren 2012? – Åh, finns så sjukt många. Champagne showers, Hard, Slussen 11.15, skrillex.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr? – Gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer? – Vart mer motiverad i skolan.

17. Vad önskar du att du hade gjort
mindre ? – Sovit haha!

18. Hur tillbringar du julen? – Var i Egypten på Pacha!

19. Blev du kär i år? – Ja!

20. Favoritprogram? – Gossip Girl.

21. Bästa boken du läst? – Oj, vet inte. Snabba cash 3?

22. Största musikaliska upptäckten? – Ingen aning, La Familia, Underhundar.

23. Jobbigaste 2012? –
Den 6 juni är alltid jobbigast oavsett år.

24. Något du önskade och fick när du fyllde år? – Iphone 4s, USA resan.

25. Något du önskade dig men inte fick? – Fick allt jag ville ha!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? – firade med mamma och jeremias haha!

27. Finns det något som skulle kunnat göra 2012 lite bättre? – Nej, jag gillar inte att tänka sådär. Hänt är hänt och gjort är gjort liksom.

28. Hur skulle du beskriva din stil 2012? – Som alltid haha.

29. Vad fick dig att må bra? – Mina underbara vänner & Alex.

30. Vilken kändis har varit din favorit 2012? – Haha har inga favoriter

31. Vem saknade du? – Moster.

32. De bästa människorna du träffat? – Tara, Rocky, Martin, och många fler!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious