Januari 2012

  2013-01-01 / 19:03:11 / Allmänt /

I januari gick jag fortfarande på Jensen Västra och kämpade på med skolan. Umgicks väl mest med Amanda, Karoline, Sabina, Marcus och Sonja.

Finns inte så mycket att säga om januari haha, vad gjorde jag egentligen? Bloggade inte så mycket under januari, var väl upptagen med skolan. Hade precis flyttat ifrån Sollentuna och bodde hos mamma en period i januari.

Minns att jag bara låg och sov i princip hela januari för att jag orkade inte ta mig till skolan för det låg så långt ifrån mamma och jag pallade helt enkelt inte.

Åkte buss också istället för pendeln. Hela tiden åkte jag buss, överallt! Fattar inte vad grejen var. Nyåret 2011/12 så var jag med Bella Brantler, Sandra, Tara Mardan och en massa mer i upplandsväsby. Hamnar alltid i Väsby på nyår haha två år i rad nu!

Men det var typ mitt januari.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious