Februari 2012

  2013-01-02 / 23:55:45 / Allmänt /

I februari var jag största hataren. Hatade allt och alla och störde mig på så meningslösa saker. Kunde flippa på folk jag inte ens kände bara för att de kollade på mig. Allt var bara så jobbigt, visste inte vart jag skulle bo eller vad som skulle hända med mitt liv.

Gick fortfarande på Jensen Västra, kollade på Tunnelbanan på tv3 hela tiden, älskade den serien. Och Jersey Shore, kollade alltid på de två serierna hemma.

Umgicks med Sebastian och Banaz hela tiden, mina bebisar! Åh saknar dem bara jag tänker på det!

Aleks vann årets nykomling och fick en grammis för det, labyrint vann två priser på kingsizegalan som de definitivt förtjänade!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious