April 2012

  2013-01-08 / 05:18:28 / Allmänt /

I april så gick jag i Jensen Västra fortfarande men var dock nästan aldrig där. Kanske en eller två gånger i veckan, fattar inte att de inte drog in mitt studiebidrag.

Iallafall så umgicks jag med Sofia, Rosanna, Sofie och Marcus mycket. Jag var mycket med vänner under den tiden, var aldrig hemma typ.

Åkte också till mitt älskade Italien under april, åkte till Milano såklart. Var på San Siro såklart och köpte massa Milan saker.

Åt på McDonalds typ varje dag, iofs ingenting som har ändrats nu direkt men ändå haha. Under april var jag också kär i en kille som idag är en av mina killkompisar så det är roligt för skulle aldrig kunna se honom på det sättet som jag gör nu.
Det var det viktigaste som hände under april, men det var ändå en bra månad.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious