Yesterday

  2012-11-08 / 07:06:49 / everyday stuff /

Hejhej! Kom hem till Sverige igår runt 12.15 tiden, alltså på dagen. Tog ut pengar, hämtade bagaget och åkte sen till Karlberg och mötte Tara och Rocky! Mina fina, saknat dom så mycket.

Sen åkte vi till Solna och fixade en privat grej, till dig som det gäller - du är så stark så det här är en småsak för dig att klara av. Du var skitduktig älskling, ingen kunde gjort det bättre och jag är så stolt över dig!

Alejandro mötte oss där, sen efter den där saken var fixad så åkte vi hem till mig lämnade av mina feta resväska som jag hade bärt runt på hela tiden haha. Eller egentligen var det nog mest Rocky och Alle som fick bära den haha!

Sen efter vi hade varit hos mig, gått på toa, laddat våra mobiler osv så åkte vi till Alby för att Labyrint, Aleks, Mohammed Ali och några fler skulle uppträda men vi åkte aldrig till själva spelningen för att vi vart hungriga och drog till stan för att äta istället.

Sen åkte Rocky hem, jag Alle och Tara åt i donken sen åkte vi alla hem.
Kom hem typ runt 11, va helt död la mig direkt sen va vaken ett tag kanske till 12 sen decka jag fiint hahah!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious