Questions & Answers

  2012-11-05 / 05:36:14 / Allmänt /

Hur många har du varit ihop med?
Vet inte, orkar inte tänka haha. Men bara 3 som verkligen betytt mycket. 

Vem tycker du mest av utav alla du har varit ihop med?
Har älskat dem alla men på olika vis.

Vem är det roligt att vara med din klass?
Tara, haha.

Är du kär just nu?
Ja

Hur många har du varit tsm med?
Kolla där uppe.

Är du oskuld? 
Nej

gillar du någon just nu?
Ja

Vilka affärer handlar du kläder ifrån?
Olika, Gina Tricot, H&M, New Yorker, BikBok osv. 

Hatar du någon?
Starkt ord men ja.

Ilona:
Hur många har du strulat med
Haha vet inte

Hur många har du varit tsm med?
Som sagt, kolla där uppe.

Förslag på hur du brukar göra ditt hår ?:)
Haha finns inte så mycket förslag, det enda som behövs är en plattång och en kam. 

Hur gör du så ditt hår växer så snabbt , eller har du sådär bara väntat till de växer ?:D
Jag gör ingenting, haha. 

Tycker du om o blogga? :)
Ja det gör jag, när jag har lust och vill.
 



T Diaz:
Hej sötnooos, 
det är så att jag beundrar din stil och hårstyle.. och det jag ville fråga dig är hur du kan ha sån tålamod att fixa dig?. Blir det inte jobbigt att hålla på med sitt hår och allt fixande?. Har du lärt dig själv att göra hår frisyr o.s.v.?
Haha hej sötnos, jag vet inte själv hur jag har sånt tålamod, haha men jag tycker inte det tar så långt tid igentligen. Och det finns inte så mkt jag har lärt mig, utan för det mesta så brukar jag klippa mig själv då och då och jag klipper mig så jag vill ha det, inget jag har lärt mig från någon annan.

Priscilla Nunez
Vilken mat älskaru?

Donken haha.

Vart köper du kläder ifrån?
 Det står där uppe men jag kan ta det igen. Från olika, t.ex ginatricot, h&m, cubus osv..

8 närmaste vänner?
Rocky, Tara och Denise är mina närmaste närmaste om man säger så :)

Någon du hatar isf vem :D?
Inga namn haha.

Hur länge har du haft din blogg?
Haha oj, minns inte

favorit frukt + favorit färg ?
Har inga favoriter hehe, kanske jordgubbar?
 
 



Valerie Munoz
Vilka länder vill du helst resa till?

Oj, vet inte.. Kanske typ Bahamas, Nya Zeeland, Italien (igen)

Favorit mat?
Vet inte haha

När är det ''okej'' att förlora oskulden tycker du?
När man är tillsammans med den rätte som det känns bra med, man ska inte känna sig osäker!
 
Skulle du vilja flytta? isf vart?
Ja det skulle jag, till USA pga att jag har mina släktingar där och jag känner mig hemma där.

Är du stolt invandrare?
 Som fan att jag är, haha nej skojar bara men vad är grejen med det där egentligen? Har liksom bott i Sverige hela livet haha, inte värsta grejen om att känna sig stolt eller inte. Men nej, är inte uppväxt inom den svenska kulturen och känner mig inte svensk. Och ja, jag är stolt över mina rötter.

Vem är din bästavän typ förutom Tara, Rocky och Denise? 
Bästavän står för den bästa vännen/vännerna, och det är Tara, Rocky och Denise. Har mycket love till Sofie med, haha. 

Vilken artist skulle du vilja träffa?
Måååååååååånga som inte kommer från Sverige, Daddy Yankee, Trey Songz, Kanye, Lil Kim, massor.
 



mnbvcfrvde:
Hur många haru vart tsm med och vilka?
Kolla upp

Har du tjuvrökt någon gång?
Haha nej inte pga min skull iaf. Kanske med ngn kompis som gjort det i hemlighet men aldrig att jag har gjort det i hemlighet direkt. 

Har du onanerat?
Tyvärr är jag inte som vissa andra som bloggar (orroz) som skriver ut exakt allt dem gjort och hur osv. Jag har lite mer integritet haha. Kan rekommendera en blogg om ni vill läsa äckelgrejer.

Vilket är ditt favorit flick och pojk namn?
Oj, vet inte. Emilio och Milania. 

Vilken är din favvo låt?
Har typ tusen favoriter haha, just nu Ludacris - Representin ft Kelly Rowland

Är du en fjortis? (jag tycker att du är en söt fjortis)
Haha din söta anonym, fjortis är ett beteénde och det kan man inte se på kort. Ifall vi har setts eller brukar umgås så vet du själv att jag inte är en fjortis. 
 
 
 



SWSAN:
Vem gillar du?

En kille.

Säg två bra kända bloggar?
Kenzas.se och Duvetinte.se

5 som betyder mycket?
Mamma, pappa, Tara, Rocky, Denise, T


Serena:
Är du oskuld?
Nej

Hur många har du varit tsm med?
Svar: Look up

Anonym:
Gillar du någon? isf vem?
Kolla upp

Vart skulle du helst vilja resa?
Haha kolla upp.. nej men vart som helst.

Vilket är ditt favoritlag på fotboll haha :) ?
AC Milan, sempre. 
 
 

Hur många har du gillat? :D<3
Kollaaa uppppppp 


Almir:
Älskar du jakan ? hahhaha ! 
 Nja sådär, brukar inte vara där. Men visst det kan vara tungt!

Jennifer:
Gillar du någon?

Yes

Gillar du att festa ?
Alltid haha.

Brukar du dricka?
Ja

Röker du?
Ibland haha, inte bra jag vet 

Är du nöjd med din kropp?
Nja, inte helt

Har du fått mens?
Haha ja? 

Vilka vet nästan allt om dig?
Tara Rocky Denise

Tamara:
Hur många har du varit tillsammans med?
Kolla upp 

Faller du lätt? (kärlek)
Nej inte direkt, men kan bli intresserad snabbt. 

Vem är det du saknar mest?
En kille jag hade bra kontakt med ett tag sen men saker kom emellan

      



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious