Ink my whole body up

  2012-11-15 / 23:54:32 / everyday stuff /

När det gäller tatueringar så är jag sjukt petig. Alltså vill inte göra en sån här standard grej som svalor eller mina föräldrars/syskons namn. De vet hur mycket jag älskar dem så det behövs inget sånt.

Behöver liksom inte bevisa min kärlek till dem genom en tatuering, dessutom vet jag att min mamma aldrig skulle vilja att jag skrev hennes namn eller mamma.

Menar absolut inget illa till dem som har gjort det, det är en jättefin tanke osv men hellre gör jag något som inspirerar mig och ger mig mod och får mig att tänka efter när jag ser den.

Sånt här inspirerar mig, sånt här skulle jag kunna göra. Sånt här gillar jag, sånt man liksom fastnar för.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious