Godmorgon!

  2012-11-09 / 05:41:51 / everyday stuff /

Jag borde fan ha jetlag hela tiden, vaknar ju fan supertidigt då? Nej men helt seriöst, är bajstrött men vaknar ändå 05:34, typiskt alltså.

Kommer ju iallafall komma i tid till skolan, hehe. Vi ska tydligen ha någon högläsning nu på morgonen, eller alltså våran lärare ska läsa för oss. Man fick ta med sig fika och frukost osv så ska ta med mig lite gott tror jag.

Hade lovat Martin att jag skulle baka så ska nog ta och göra det, ska bara kanske sova i 20 min till. Halv sex på morgonen orkar jag inte gå upp och ställa mig och baka, måste vänta ett tag.

Sen ska jag fixa mig fast jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig fast det löser sig. Ska platta håret också om jag hinner.
Nu ska jag sova i 20 minuter till iallafall, skriver mer här sen! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious