En sak som är så sjukt jävla avtändande..

  2012-11-17 / 22:41:11 / everyday stuff /

Är killar som bloggar! Euw. Alltså okej om det är typ en fotbollshemsida där folk skriver om fotboll och grejer eller nån annan slags sport eller intresse. Men när en kille har en personlig blogg om sina tankar och grejer, USCH.

Alltså det är så fult, töntigt, avtändande och mobbat hahaha! Alltså förlåt till alla bögar, jag är absolut inte homofob vilket ni som följt min blogg länge vet om men det känns så himla gay att blogga som kille?

Alltså om jag har en kille så ska han inte sitta och blogga, jag vill ha en man inte en fucking tjejkompis? Åh herregud dessa förhållanden där både tjejen och killen bloggar.. SKJUT ER SJÄLVA.
Kan tänka mig konversationerna när båda ligger i sängen med datorerna.

"Älskling snälla hjälp mig med designen? Din är så fin?"
"Okej babe, men du får länka till min blogg då!!"

Alltså seriöst? Haha, patetiskt. Och såna här fattiga ungar som klagar på folk som är bortskämda? Vad rör det er?
Om någon är bortskämd så är det FÖRÄLDRARNA som skämt bort den man kan inte hjälpa om man blivit uppfostrad så och är van att få allt man vill?

Shit bara för att ni inte får det ni vill ha och tvingas gå runt utan ordentliga kläder och fula skor? Låt mig ha dyra kläder/skor om jag vill det för fan? Om ni inte gillar det så kolla inte då haha?

Aja blev värsta hatinlägget men aja ni fattar. Är irriterad på folk utan iq idag.
Ni som faktiskt är smarta får ha en underbar kväll och ni som är korkade kan väl gå och gräva ner er med era Ica maxi strumpor? Hejdå




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious