About me

  2012-11-04 / 05:55:17 / Allmänt /
Jag heter Carmen Castro Bergfors som ni redan vet, och föddes den 2 september. Bor i Barkarby i Stockholm, det ligger vid Jakobsberg om ni inte vet. Har 3 syskon, 2 killar och en tjej. Mitt största intresse är typ att festa haha! Annars så gillar jag att umgås med mina kompisar och min familj. Jag har dom bääästa vännerna man kan ha och det är helt otroligt, har mina närmaste och dom jag behöver! Vintern är inget för mig, hatar det som fan. Visst kan det vara lite mysigt ibland men nää, föredrar sommaren helt klart! Då man kan bada och allt möjligt.. Jag går i HTS gymnasiet som är jakans bästa skola! Eller ja, bäst kanske den inte är men iallafall en av jakans softa skolor. Och så kan jag inte leva utan min iphone.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious