07:07

  2012-11-08 / 07:13:14 / everyday stuff /

Vaknade typ runt 6 tiden eller nåt så jag har sovit ungefär sex timmar vilket är helt okej antar jag. Fattar egentligen inte varför jag inte sover nu men klockan är väl typ ett på natten i USA eller något så kanske är därför. Inte direkt så att jag gick och la mig klockan 8 på kvällen där haha.

Åååh blir så irriterad över min förmåga att slösa pengar, mina cigg är nästan slut, köpte två fucking paket igår och har typ 33 kronor kontanter. Hoppas jag har en hundring på kortet som jag kan dra ut haha. Annars får jag be mamma sätta in men cash is king.

Jag börjar inte skolan förrän tio i tolv så vet inte om jag ska gå upp och fixa mig och sånt redan eller om jag ska vänta med det haha..

Ska nog iallafall upp och ta en jara nu så skriver senare!
Pöööösss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious