Något av det bästa som hänt mig under dessa år

  2012-12-16 / 20:31:02 / everyday stuff /

Jag är så himla stolt över er. Världens finaste syster och världens finaste pojke. Fyfan vad ni är bäst. Helt jävla underbara, helt otroligt hur mycket kärlek jag har för er.

Lemis min älskade lillasyster, du lyser upp mina dagar när ingen annan stjärna finns där. Är så sjukt stolt över allt det du åstadkommit i detta liv, allt du gjort och nått upp till, det är helt otroligt.

Minns när vi båda alltid luffade runt, mamma var orolig för oss men vi hade våra tider då vi kunde vara hemma med familjen och bara ta det lugnt.
Minns alla gånger, låten vi alltid spelade när vi fixade oss och skulle ut allt allt minns jag.
Allt vi gjort tillsammans haha sånt som vi egentligen inte skulle göra i den åldern, men det som har varit bra är att även när vi gjort skit vi inte borde gjort så höll vi alltid ihop. Vi har alltid gjort saker tillsammans, inte så att vi har hängt med andra. Även fast vi bråkar så vet du att jag älskar dig!

Du var vid min sida när jag träffade min livskärlek, han jag älskat sen jag var tretton år gammal.



Alex, du vet själv hur mycket du betyder för mig och du vet att det inte är något man kan mäta i ord för det skulle bli alldeles för många meningar, skulle bli en hel bok.
Ligger här i sängen och lyssnar på kartellen - min bäste vän och tänker bara på dig för du är seriöst min bästavän.

Kan göra allt framför dig kan vara mig själv till tusen procent, kan sitta och prata med dig medans jag äter, dricker, vad som helst. Finns ingen som förstår mig så som du förstår mig, det är helt sjukt hur du kan få mig att le på tre sekunder. Det finns ingen som får mig att le så här mycket, finns ingen som kan lugna ner mig så som du.

Är så himla stolt över dig älskling, att du har kommit så långt och tro mig detta är bara början. Du kommer nå så himla långt så det finns inte, det är jag säker på. Kommer alltid stötta dig till hundra, för jag vet att du alltid backar mig, att du alltid ställer upp.

Alla som säger att vi inte kommer hålla ihop eller liknande kan bara dra åt helvete, ingen förstår det bandet vi har. Den här killen har alltid stått bakom mig, alltid fått mig att le sen jag var liten och han kan fortfarande få mig att le på en sekund.

Han är min bästa vän, det är vi mot världen. Han är allt jag vill ha, jag är nöjd med bara honom och ingen annan. Mitt hjärta mitt allt.

"Och en dag det blir dags för en minikopia." - Sebbe Staxx





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious