Just hear them sleigh bells ringin'

  2012-12-15 / 21:22:47 / everyday stuff /

Inte gjort något speciellt förutom att göra sådant som folk i min ålder inte ska göra. Dessutom slagit handen genom en glasruta på grund av vredesutbrott.

Kanske inte det smartaste då jag nu sitter här med en skadad och svullen hand och funtar över om jag ska åka in till akuten nu eller vänta tills imorgon och åka med Tara.

Kan ju åka in själv med om jag ändå ska spendera tid på en akutmottagning föredrar jag att ha sällskap.
Speciellt då det redan är sent och akuten kommer fyllas av idioter som druckit för mycket och ramlat eller liknande.

Annars händer det väl inte så mycket. Kollar på film på sjuan, den var helt okej faktiskt. Längtar, snart blir det Egypten! Åh, sol, värme och stränder. Ska börja tvätta och packa snart, haha! Kommer bli så himla skönt att kunna ha shorts, linne och vita låga Converse igen!

Ska börja leta efter en snygg bikini nu, ciao!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious