Julmiddag, kärlek och glögg

  2012-12-18 / 08:40:24 / everyday stuff /

Varit på julmiddag nu, mums! Åt massa mat och drack en massa julmust, sen till efterrätt vart det en Aladdin-ask och pepparkakor. Det bjöds på glögg också, tyvärr tycker jag inte om det särskilt mycket så skippade den delen.

Sen så åkte jag hem, spelade Sims ganska länge och gick sedan och la mig. Ska nog börja spela det igen haha!
Pratade i telefon också, först med Roberto och sen med Alex.

Alex och jag la precis på, vi snackade om att vi efter lördag inte kommer prata på ungefär en månad då han åker till Ukraina och jag till Egypten.
Om vi har tur så kanske vi är på Arlanda samtidigt så kan jag pussa lite på honom innan vi åker.

Saknaaaar sönder mig efter honom redan nu, alltså saknar hans röst typ fem minuter efter vi lagt på och nu så ska jag inte höra den på en månad? Aja som han sa, vi får väl skypa eller något.

Imorgon har jag skola tills typ klockan fyra och sen efteråt så ska jag åka till kista för jag behöver köpa en bikini och ögonfransar + lim. I alla fall limmet haha! Och bikinin.. Och lite godis hehe..

Jaja, men ska vänta på att Alex ringer upp mig nu, älskar att höra mitt hjärtas röst!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious