Go all in

  2012-12-16 / 20:14:43 / everyday stuff /

Spenderade natten och morgonen på akuten på Danderyds akutmottagning. Åkte dit till slut, efter femtio vändor fram och tillbaka mellan huset och busshållsplatsen. Till slut tog jag mig i kragen och gick upp till Veddesta Centrum, tog 178an därifrån.

Mötte en kille på busshållsplatsen som jag började snacka med, vi snackade musik och speciellt hiphop då, väldigt intressant! Alltid roligt att träffa nya människor och speciellt om de delar samma intressen.

I alla fall så åkte jag ju sedan till sjukhuset, mötte upp Marielle och Linnéa där. Sen började den långa väntetiden. Behöver inte förklara allt som hände för att hälften av er skulle nog inte förstå men vi säger såhär.

Var på sjukhuset i mer än sex timmar, tre tjejer som alla är döhungriga och övertrötta - det blir ganska mycket skratt åt nästan ingenting.
Kom hem vid elvatiden på morgonen, ringde min finaste, sen somnade jag och vaknade för någon timme sedan.

Nu ska jag glo tv och sen ha tjejgrupp! Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious