Försöker sätta käppar i hjulet, vafan driver du med mig?

  2012-12-02 / 02:18:12 / everyday stuff /

Har bestämt mig för en sak. Ska plugga sönder mig nu, ska plugga tills jag spyr mattetal. Ska fixa den här jävla skolan, vet ju att jag kan. Sen efter den här terminen flyttar jag, från jakan, från stockholm, från sverige.

Drar till USA istället där jag har min älskade familj, där jag känner mig hemma. Landet som alltid var menat för mig, jag passar inte in i Sverige. Ska bara fixa ett år till av skolan så jag har lite betyg att gå på, sen äre hejdå.

Dagen vårterminen slutar så ska jag packa mina väskor och hoppa på flyget. Finns inget jag ska stanna kvar här för. Vill bara härifrån.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious