Dom ser oss hellre göra kaos och bli stereotyper

  2012-12-02 / 02:09:43 / everyday stuff /

Finns ingen man kan lita på längre. Alla är falska äckel som bara sviker en. Kollade igenom min kontaktlista på mobilen nyss, har 191 kontakter.


Folk jag kan ringa när det är fest, folk jag kan ringa för att fixa grejer, folk jag kan ringa för onödigt shit. Ingen som jag kan ringa när hela helvetet brakar loss och jag vill slå sönder allt och alla.

Ingen jag kan ringa när allt är som värst. Äckliga jävlar hela bunten, från och med nu är det bara jag som gäller. Ska ta bort alla onödiga nummer och så vidare. Börjar med att ta bort min Facebook, så den är helt borta. Ska ta bort Instagram också tror jag, vi får se.

Bloggen finns kvar, den kommer alltid hänga med. I vått och torrt. Aja ska inte bry mig längre, jag bryr mig bara om mig själv.

Mig själv och familjen , ni är det viktigaste för mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious